Date of publication: 06.11.2019 17:26
Date of changing: 06.11.2019 17:27

Электрондық түрде мемлекеттік қызметтерді

 алудың артықшылықтары

 

Мемлекеттік қызметтерді келу тәртібімен алу үшін мемлекеттік органға қағаз тасымалдағыштағы құжаттармен жүгіну, кезекте тұру және қызметкерге кіру және құжаттарды толтыруға, түрлі органдарға баруға айтарлықтай уақыт жұмсау қажет.

          Алайда, мемлекеттік қызметтерді электрондық түрде алу осы проблемалардың барлығын жоққа шығарады.

          Қазір көптеген қызметтер оларды жылдам, қарапайым және сапалы алуға болатын электрондық нысанға көшірілген.

          Бүгінгі таңда интернет-сала қарқынды қарқынмен дамып келеді, оған интернет-пайдаланушылар санының өсуі де, онлайн-қызметтерге деген сұраныстың артуы да ықпал етеді.

          Салық қызметтерін электронды түрде ұсынуға көшу сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендетеді, мемлекет пен азаматтардың уақытша және қаржылық шығындарын қысқартады.

Мемлекеттік қызметті электрондық түрде алу рәсімдер мерзімдерін едәуір қысқартады, олардың орындалу жылдамдығымен, барлығына және әрқайсысына қол жетімділігімен ерекшеленеді.

          Қызмет алу үшін өз пәтерінен шықпай және жұмыстан сұранбай жасауға болады.

          Мемлекеттік қызметті электрондық түрде алу үшін салық төлеуші электрондық-цифрлық қолтаңбаның болуы қажет, ол үшін электронды салық төлеушінің тіркеу есебі туралы салықтық өтінішті орналасқан немесе тұрғылықты жері бойынша салық органына келу тәртібімен немесе электрондық түрде, не "Азаматтарға арналған үкімет"-тен алынған электрондық-цифрлық қолтаңба арқылы қағаз тасығышта табыс ету жеткілікті.