Date of publication: 06.04.2022 16:33
Date of changing: 06.04.2022 16:34

МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТІҢ ӘДЕПТІК ҚАҒИДАТТАРЫ

             Жаңа редакцияда бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексінде «МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТІҢ ЭТИКА ПРИНЦИПТЕРІ» атты жаңа тарау пайда болды, онда мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдебі алты қағидатқа негізделеді:

1) АДАЛ НИЕТТІЛІК – қоғам игілігі үшін мемлекетке кәсіби және жауапты қызмет ету;

          2) АДАЛДЫҚ – өз міндеттеріне шынайы көзқарас;

          3) ӘДІЛДІК – жеке және заңды тұлғалардың, қоғамдық топтар мен ұйымдардың ықпалына қарамастан заңды шешім қабылдау және кез келген мән-жайлар бойынша біржақтылық пен субъективтілік себебінен адамдарды кемсітуге жол бермеу;

          4) АШЫҚТЫҚ – жұртшылықпен жұмыс істеуге дайын екенін көрсету және өз іс-қимылының ашықтығын қамтамасыз ету;

          5) СЫПАЙЫЛЫҚ – азаматтар мен әріптестерге дұрыс және құрметпен қарау;

          6) КЛИЕНТКЕ БАҒДАРЛАНУ – мемлекеттік қызметтерді тұтынушы ретінде халықтың сұраныстарына толықтай бағдарлай отырып, көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру және жолданымдарды қарау кезiнде төрешiлдiк көрiнiстерiне және әуре-сарсаңға салуға жол бермеу жөнінде шаралар қабылдау.

 

Алматы облысы бойынша МКД

Әдеп жөніндегі уәкілі Н. Баймулдинов